reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľubomír Dobrovodský

Ľubomír Dobrovodský

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Fajn chlapík. IT senior vývojár, programátor, analytik, vyše 18 rokov v branži. Mám záľubu v literatúre faktu - počítače, informatika, religionistika, neuroveda, psychológia, mytológia, fyzika, dejiny atď. Rád čítam aj historické romány, fantasy, mýty a legendy. Vo voľnom čase sa zaujímam o cestovanie, beh, turistiku a občas aj bicyklovanie, či plávanie. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaBiblia, viera a dejinySystémCestovanieMyšlienkyDobrovoľníctvoFikcia, recesiaKrátke príbehyCirkev svätého Svetového MieruPoéziaSúkromnéNezaradené

reklama

Systém

Prečo pôjdem na protest Gorila 27.1.2012

Ľubomír Dobrovodský

Prečo pôjdem na protest Gorila 27.1.2012

Mám už plné zuby rozkrádania, manipulovania a rečičiek našich politikov. Mám plné zuby ich sľubov (klamstiev) ako sa veci prešetria a pri tom hovoria, že všetko je vlastne klamstvo a nikto nikdy nikoho nepodplácal. Nikto nikdy sa nestretol a nikto nikdy nikoho nevidel. Všetci sú anjeli. Bieli, modrí, červení anjeli, ktorí nám sľubujú biely, modrý a červený svet. Mám plné zuby nášho politického systému a tej našej kleptokracie. Keď som šiel voliť, tak som išiel voliť zmenu. Išiel som voliť, lebo som si bol vedomý, že školstvo, veda, zdravotníctvo, polícia a pod. inštitúcie potrebujú zmenu. Ale nič sa nezmenilo. Preto idem protestovať. A prečo teraz a nie skôr? Lebo pohár trpezlivosti pretiekol…

  • 24. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 706x
  • 87
Táto vláda u mňa skončila (aj politika)

Ľubomír Dobrovodský

Táto vláda u mňa skončila (aj politika)

Neviem sa vyjadrovať politicky, ani neviem písať politické komentáre, ale idem si trocha zaspomínať. Zaspomínať na to, prečo som išiel voliť zmenu. Išiel som voliť, lebo som si bol vedomý, že školstvo, veda, zdravotníctvo, polícia a pod. inštitúcie potrebujú zmenu. Veril som v transparentnejšie zákazky, aby som sa ako občan mohol pozrieť, ako sa narába s našimi daňami. Chcel som aby naša krajina neskrachovala...

  • 19. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 13 978x
  • 389
Moja skúsenosť s cenzúrou v komunizme

Ľubomír Dobrovodský

Moja skúsenosť s cenzúrou v komunizme

Tento článok by som mal písať asi 17. novembra. Mňa však táto skúsenosť napadla dnes. Neviem prečo. Ďalej si poviete, akú som mohol mať skúsenosť, keď som komunizmus nenažil. Mal som päť rokov a také decko toho veľa zažiť nemohlo. Ale niečo predsa len mohlo. Decko ako ja bolo totiž citlivé aj na najmenšie drobnosti a za diktatúru považovalo aj to, ak ste mu nedovolili hrať sa z jeho obľúbenou hračkou. A tak som bol na cenzúru veľmi háklivý.

  • 16. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 391x
  • 92
Aristokracia neodporúča ísť na referendum

Ľubomír Dobrovodský

Aristokracia neodporúča ísť na referendum

Veľmajster zlodejského cechu SNS Ján "Tankista" Slota a najmocnejší sociálny iluzionista Doc. JUDr. Robert "Hranol" Fico, CSc. neodporúčajú svojim poddaným aby sa zúčastnili referenda. Je to ich vôľa. Poddaní by mali ich vôlu akceptovať. Dokonca ani šlachtic Dzurinda iní koaliční aristokrati nevedia, či pôjdu. Veď poddaní ich volili preto, aby oni rozhodovali čo poddaní môžu a čo nemôžu. Je už aj tak dosť smutné, že sa každé štyri roky musia ponižovať a tváriť sa, že bojujú o hlas slobodného človeka. Veď oni by tam mali byť stále a bez volieb. Ale keď už sú v tom parlamente, tak už by sa im poddaní nemali miešať do práce, privilégií a peňazí. Poddaní majú robiť, platiť dane a čušať. Tak. To je vôľa aristokratov a je nehorázne, že im poddaní môžu zúžiť niečo tak aristokraticky priviligované ako imunitu. A akoby nestačilo, mohli by ešte zahlasovať mimochodom aj o to, že už si nebudú môcť kúpiť skutočne exkluzívne reprezentatívne koče.

  • 10. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 741x
  • 60
Nezávislá analýza: Bratislavské reštaurácie? Naozaj sú zlé

Ľubomír Dobrovodský

Nezávislá analýza: Bratislavské reštaurácie? Naozaj sú zlé

Na SME vyšli dva rozhovory s kuchármi o bratislavských reštauráciach, ktoré vyvolali množstvo reakcií. Nezávislé gurmánske ultraradikálne bratstvo Hladný Sýty sa teda rozhodlo analyzovať, ktorá strana má pravdu: pán Pavel Pospíšil, ktorý bratislavské reštaurácie úplne oprávnene sprdol alebo pán Paul Day z Anglicka, ktorý ich neprimerane vychválil. Toto tajné bratstvo nenechalo nič na náhodu. Na analýzu priemerných bratislavských reštaruácií si spomedzi svojich najlepších bratov v kulinárstve vybralo skúseného gurmánskeho radikalistu. Ich analytik je radikálny v tom, že nevie variť, je vegetarián a má radikálne nízke nároky na stravu. Cieľom tohto prieskumu bolo hlavne zistiť, či sa v centre Bratislavy nachádza normálna reštaurácia, do ktorej by sa nehanbil pozvať svoju rodinu, priateľov a nebodaj neskôr aj priateľku (ak by takú odvážnu našiel, čo by s ním niečo začala). Predstavujeme vám pôžitkárskeho zúfalca Ľubomíra Dobrovodského. Čo je zač, aké má skúsenosti s reštaruáciami a čo je jeho obľúbené jedlo? Kto dostane od neho najprestížnejšie ocenenie bratstva: Zlatá soľnička? Show začína.

  • 19. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 423x
  • 28
reklama
Neplnoletí a alkohol – môj názor

Ľubomír Dobrovodský

Neplnoletí a alkohol – môj názor

Nebudem poučovať. Idem sa rozpísať o mojom názore, lebo v diskusiách sa mi to nechce rozoberať. Je jasné, že neplnoletí (budem ich nazývať v skratke „decká“, dobre? :D) pijú alkohol. To ma nikdy neprekvapí. Je mi to ľúto najmä keď počujem, že skončili v nemocnici na otravu alkoholom. Pijú, lebo piť je IN. Je to COOL. Je to frajerina. Preto si myslím, že v prvom rade, ak majú decká prestať piť, tak to nesmie byť pre ne cool. Ale ako vám znie v ušiach, keď niekto povie, že piť pomarančový džús je desne IN (smiešne, však?).

  • 25. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 879x
  • 48
Priblblý článok o ženách

Ľubomír Dobrovodský

Priblblý článok o ženách

Začínam tu čítať mnoho článkov o tom, aké požiadavky, priam nemožné, majú ženy na mužov. Čítam tu o tom, ako stúpajú ich nároky. Je to celý sloh o tom, čo by mal muž mať, koľko by mal zarábať, ako by sa mal obliekať, ako by sa mal správať... Má byť zlý chlapec, či dobrý? Jednoducho non sense. Ja by som teda rád predostrel, aké majú veľké nároky muži na ženy!

  • 16. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 878x
  • 241
reklama
SkryťZatvoriť reklamu