reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľubomír Dobrovodský

Ľubomír Dobrovodský

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Fajn chlapík. IT senior vývojár, programátor, analytik, vyše 18 rokov v branži. Mám záľubu v literatúre faktu - počítače, informatika, religionistika, neuroveda, psychológia, mytológia, fyzika, dejiny atď. Rád čítam aj historické romány, fantasy, mýty a legendy. Vo voľnom čase sa zaujímam o cestovanie, beh, turistiku a občas aj bicyklovanie, či plávanie. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaBiblia, viera a dejinySystémCestovanieMyšlienkyDobrovoľníctvoFikcia, recesiaKrátke príbehyCirkev svätého Svetového MieruPoéziaSúkromnéNezaradené

reklama

Zo života

Neznášal som zimu, začal som sa otužovať

Ľubomír Dobrovodský

Neznášal som zimu, začal som sa otužovať

Je 20. decembra 2014. Vonku je slnečno, voda má 4°C. Vstupujem do jazera. Nie, vstupujem do tekutej mučiarne, ktorá odsáva zo mňa život rýchlejšie, ako stíham dýchať. Cítim silnú, páliacu bolesť. Každý milimeter kože volá o pomoc.

  • 13. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 561x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu