reklama

Cirkev: Rytmus prináša univerzálne posolstvo

Jeden pán už zanalyzoval tvorbu pána Rytmusa. Teraz nastal čas, aby sme sa zahĺbili do textu a odhalili posolstvo najnovšej pesničky nášho Krála. Áno, v skutočnosti je to nový apoštol Cirkvi Svätého Svetového Mieru a prináša nám neuveriteľné posolstvo. Posolstvo, aké nám už dávno proroci chceli povedať, ale nenašli nato univerzálne slovo, ktoré dokáže všetko popísať. Náš pán také slovo pozná a preto bolo použité v jeho pesničke.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

1. Uvedom si: Si iracionálny človek

Dnes sú všade vojny, hlad, utrpenie, diktátori strieľajú do ľudí, ľudia si nadávajú, ničia sa, podvádzajú, okrádajú... To je to, čo chcel povedať prvými veršami.

Cesta za osvietením je ťažká a prvý krok je, uvedomiť si, čo sa deje v našom vnútri.

Čo ti ****, čo ti ****
Na gebulu ci to ****
Čo ti ****, čo ti ****
Na gebulu ci to ****
Čo ti je-je-je-je ****
Na gebulu ti to ****
Čo ti ****, čo ti ****
Na gebulu ci to ****

Áno. Všetci sme chorí. Tak ako Ježiš hovoril o hriechu v nás, tak Rytmus hovorí o tom, ako nám ****.
Je pravda, že niekedy je ťažké si to priznať. Myslíme si, že sme v tom sami. Často sa vyskytne otázka: **** iba mne?

2. Nie si v tom sám: Aj v tvojej rodine sú hriešnici

Tu nám apoštol ponúka vysvetlenie, že nie sme v tom sami. Ako by povedali mudrci: Aj v našej rodine sa nájdu hriešnici. Preto nám to apoštol Rytmus vysvetlil univerzálnym spôsobom:

Tvojej mamke dobre ****
Tatkovi to dobre ****
Sesternici dobre ****
Bratrancovi zasa ****
Mojej tete dobre ****
Tvojmu ujovi to ****
Babke to zas dobre ****
Dzedovi to dobre ****

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď nám odhalil aj túto pravdu, tak sa môže stať, že nás prepadne zúrivosť, lebo je to pravda, ktorú sme chceli zakryť. Ale zároveň nám aj padne kameň zo srdca.

Teraz nie je čas nato, aby sme sa hádali bratia a sestry. Teraz je čas, aby sme sa rozprávali o tom, ako nám vládne antirozum, iracionalita, nepomáhame si, hádame sa a to je úplne nerozumné správanie. Je to úplne antirozumné.

3. Rytmus: Ja som apoštol

Niektorí ľudia nepochopia toto posolstvo a neveria, že to hovorí skutočný apoštol. Aby nás utvrdil, že v tom, že on je skutočná autorita, tak nastupuje vysvetlenie, kto vlastne je.

J-ja som fenomen oohoh
Nech ti ne**** jaujau
J-ja som fenomen oohoh
Nech ti ne**** jaujau

Zuby makové oohoh
Uši bravčové oohoh
Chlpy fajnové
Žádne kakové

V posledných vetách nám dokonca hovorí o znameniach na tele, podľa ktorých ho poznáme.

4. Nahanbi sa za to, čo máš v sebe

Viete si predstaviť, čo to spraví s ľuďmi, keď im autorita povie, že nie sú duševne zdraví? Začnú o sebe pochybovať a dokonca sa aj hanbiť. On je však múdry pán a nenechá nás padnúť. Preto nám hovorí, že sa za to netreba hanbiť.

Dokonca aj jemu sa stáva, že niekedy nefunguje jeho myseľ na 100%, aj keď je to ťažké uveriť.

Bongo tito lito vito
**** mi too
Tuti fruti kapodela duty
Seber si too
Ne-nehanbi sa zato
že ti na gebulu tak ****
Všetci veda ze si ***nuty lebo to maš v sebe

Áno, nie je čas na hanbu. Je čas priznať si to, je čas na rozhovor a odpustenie. Odpustite si. Teraz už aj tak všetci vedia, že nám... duševné zdravie neslúži, že máme stres, pochybujeme o sebe, niekedy nám aj sebavedomie klesne a robíme nesprávne veci. Je čas na odpustenie.

5. Aj pán padol, ale nehanbí sa za to

Vršo, vrbo, drbo, ***o,
načo, žačo, preto, lebo,
z pódia som práve ***ol,
dzivé vajcia som pojedol

A potom nám znova pripomína, že nie sme dokonalí a občas nám... sa správame iracionálne. Antirozumne.

Čo ti ****, čo ti ****
Na gebulu ci to ****

6. Aj iní, takmer dokonalí ľudia, občas pochybia

Ale nemáme sa to hanbiť, pretože aj iní slávni apoštoli sa niekedy správajú iracionálne.

Starej Mázikovej ****
Rochnyakovi dobre ****
Jadranke to dobre ****
Chodúrovi dobre ****
Tekelyovej to ****
Šmajdovi to silno ****
Judínyovej to ****
Smatanovej dobre...

7. Rytmus: Ja som King of Pop

Tak ako pilát si predvolal Ježiša a spýtal sa ho: „Si židovský kráľ?“, tak aj my sa pýtame apoštola Rytmusa: si Král?

ja-ja-ja Ja som King of Pop...ja-ja-ja Ja som King of Pop
Zobuďte sa zo...ja-ja-ja Ja som King of Pop...
Zobuďte sa zo snov...prinášam ti shock flow...
a-a- abnormálny tok slov...sukeres soy

Prebudte sa ľudia. Prestante sa vadiť, Král vám to hovorí silným tokom slov.

8. Ľudia majú uši, no nepočujú

Ježiš rozprával v podobenstvách preto, lebo ľudia pozerajú, ale nevidia; a počúvajú, ale nepočujú ani nerozumejú.

Rytmus neprišiel hovoriť v podobenstvách ale priamou rečou ľudu, aby to každý pochopil. 
Nájdu sa aj takí, ktorí to nepochopia, pretože ich už pohltila márnivosť a myslia si, že pán klame. Preto ich zavádza a hovorí, že nie je rozumný. Potom nemá zmysel, aby ste počúvali jeho pesničku. Ale tí, čo ho poznajú vedia svoje. Tí, čo načúvajú jeho slovám, tak tí si už priznali svoju slabosť.

Môžeš vypnúť túto skladbu
pretože mi to ****
a ale keď ma ďalej počúvaš
tak **** to tebe
Mne to **** preto lebo mam Louis Vuitton na sebe
dokončenú iba základku
tak nech ti ne****

Tvrdou prácou na svojom duchovnom rozvoji to môžeš dosiahnuť ďalej. On sám hovorí, že ak si oblieka drahé veci, tak ho to nerobí šťastným a duševne zdravým, preto uprednostňuje jednoduché veci. Má síce ukončenú základnú školu, ale škola života ho naučila oveľa viac.

Chce pomáhať iným a jediné čo si praje, je tvoje zdravie.

Áno priatelia. Tá posledná strofa je najdôležitejšie posolstvo, aké nám chcel apoštol zdeliť. Nech sme zdraví, vyrovnaní a racionálni.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nech nám ne****.

P.S. Skutočnosť je taká, že som vedel, že Rytmusova skladba bude veľmi komentovaná a chcel som sa zviesť na jeho úspechu. Vedel som, že sem všetci prídu, kliknú na článok, budú tu diskutovať a tým prispievať čítanosti. Tak dúfam, že tento krát sa dostanem do rebríčka a budem King of Blog. Nech vyhrá lepší!!! :)

P.S. 2 A prečítajte si aj moju verziu nového posolstva:
http://dobrovodsky.blog.sme.sk/c/261057/Rymus-Co-ti-leje.html

Ľubomír Dobrovodský

Ľubomír Dobrovodský

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Fajn chlapík. IT senior vývojár, programátor, analytik, vyše 18 rokov v branži. Mám záľubu v literatúre faktu - počítače, informatika, religionistika, neuroveda, psychológia, mytológia, fyzika, dejiny atď. Rád čítam aj historické romány, fantasy, mýty a legendy. Vo voľnom čase sa zaujímam o cestovanie, beh, turistiku a občas aj bicyklovanie, či plávanie. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaBiblia, viera a dejinySystémCestovanieMyšlienkyDobrovoľníctvoFikcia, recesiaKrátke príbehyCirkev svätého Svetového MieruPoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu