reklama

Prečo pôjdem na protest Gorila 27.1.2012

Mám už plné zuby rozkrádania, manipulovania a rečičiek našich politikov. Mám plné zuby ich sľubov (klamstiev) ako sa veci prešetria a pri tom hovoria, že všetko je vlastne klamstvo a nikto nikdy nikoho nepodplácal. Nikto nikdy sa nestretol a nikto nikdy nikoho nevidel. Všetci sú anjeli. Bieli, modrí, červení anjeli, ktorí nám sľubujú biely, modrý a červený svet. Mám plné zuby nášho politického systému a tej našej kleptokracie. Keď som šiel voliť, tak som išiel voliť zmenu. Išiel som voliť, lebo som si bol vedomý, že školstvo, veda, zdravotníctvo, polícia a pod. inštitúcie potrebujú zmenu. Ale nič sa nezmenilo. Preto idem protestovať. A prečo teraz a nie skôr? Lebo pohár trpezlivosti pretiekol…

Písmo: A- | A+
Diskusia  (87)

Prečo idem na protest?

Lebo chcem niečo zmeniť. Chcem niečím pohnúť. Je dosť možné, že tento jeden protest nič nezmení. Zatiaľ sa koná iba v Bratislave a na FB sa nahlásilo, že príde, cez 2000 ľudí. Nikto však nemôže garantovať, že to bude obrovský protest, že to bude revolúcia, ktorá niečo zmení. Môže to byť ten prvý impulz a možno niečím pohneme...

Jeden protest možno naozaj nič nezmení... Však to nemusí byť len jeden protest. Nebudem nikomu vyčítať, že neprišiel. Nikto nepovedal, že to musí byť prvý a posledný protest. My ľudia sa môžme zorganizovať aj nabudúce. V iný deň a v iné hodiny... Môžeme sa zorganizovať aj v iných mestách, možno aj naraz vo viacerých mestách a vo vhodnejšom čase… Je to iba na nás. Na nás ľuďoch.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Napr. už na Facebooku sa chystá aj protest v Žiline - 3. februára 2012

Ja som zatiaľ žiaden protest nezorganizoval. Ale teraz viem, koho sa môžem spýtať, ako sa protest organizuje. Ak tento protest nikam nepovedie, tak pomôžem zorganizovať ďalší protest vo vhodnejšom čase. Ja ani neviem, čo si mám dať na transparent, ani čo mám vykrikovať. Ale už aj týmto článkom si formulujem svoje myšlienky a dochádza mi, čo čakám od protestu.

Ak nemôžete, alebo nechcete dôjsť, ale chcete niečím podporiť protest, tak ja neviem povedať, čo máte robiť. Vymyslite ak máte chuť. Buďte kreatívny. Spravte videá, obrázky, fotky... Však vás už niečo napadne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chcem ešte dodať, že nejdem protestovať iba kvôli kauze Gorila, ale celkovo proti gorilám. Červeným, bielym aj modrým. Práve pri tejto kauze pretiekol pohár mojej trpezlivosti.

Kto to organizuje teraz?

Tento protest podľa mojich informácii neorganizuje žiadna strana, ani hnutie, ani organizácie. Sú to títo ľudia a nie sú to len mladí ľudia. Sú to naštvaní občania ako my všetci, ktorí platia dane a nepáči sa im čo s nimi politici robia.

Na stránke uvádzajú svoje mená:

Peter Klinec

Miroslav Hrivík

Štefan Miščík

Miroslav Pagáč

Martin Perduk

Stanislava Červeňová

Lucia Gallová

Richard Hudec

Pavol Neruda

Organizátori sú aj stovky sympatizantov a rovnako tak VY VŠETCI, ktorí prídete...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja tým ľuďom dôverujem a im všetka česť. Teraz je to už protest nás všetkých. Teraz to organizujú oni, mnohí ľudia im pomáhajú a nabudúce to môžete byť vy. Ktokoľvek a kedykoľvek.

Teší ma, že protest je apolitický a priznám sa, ak tam uvidím nejakých politikov, ktorí si tam budú prihrievať polievku, tak mi stúpne tlak a vypískam ich. Momentálne ma štvú všetci do jedného. Nech makajú, prešetrujú a nevykecávajú iba vo vlakoch a na mítingoch.

Politika

SMER, SDKU, KDH, SaS, SNS, HZDS, Most, SMK, všetky politické strany mi už nejako lezú na nervy. K voľbám som zatiaľ odhodlaný prísť, ale ja tam vidím stále tie isté tváre. Tváre zlodejov, rozkrádačov a manipulátorov. Vidím tam gorily. Chcem aby gorily odišli z politiky ešte pred voľbami!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja gorily voliť nebudem. Ja tam nevidím žiadnych hrdinov, ani schopných manažérov. Česť výnimkám. Ak tam vidíte výnimky, tak ich voľte. To je však teraz jedno, teraz som nahnevaný a chcem to dať najavo všetkým politikom bez rozdielu. Chcem dať najavo, že ich reči sú prázdne a už ma nezaujíma, čo hovoria.

Je mi jedno, čo hovoria, lebo ja chcem vidieť čo robia. Nerobia nič!

Jediné, čo dokázali bolo, že sa vôbec nevedia starať o chod štátu, ani o financovanie a o občanov. Dokázali, že sú to podvodníci a táraji. Ak by boli manažérmi, tak každá súdna firma by ich už dávno vyhodila. Česť výnimkám. Ako akcionár si myslím, že na manažovanie našej krajiny, sú starí politici absolútne neschopní.

Ako akcionár ich chcem odvolať. Ešte pred voľbami. Dožadujem sa toho.

Ja si myslím jedno. Naši politici to majú totiž celé pomýlené. Oni si myslia, že ich akcionári sú firmy, ktoré im dali peniaze na politickú kampaň, či ich kamaráti (či už z Penty, JT atď…). Oni si myslia, že z našich peňazí im majú niečo vrátiť. Nie. To je úplne zle. My, ľudia čo platia dane, sme akcionári. Tí druhí sú možno investori, ale nepodstatný (pre nich podstatný, ale to mi je jedno). Ja si neželám, aby moje peniaze išli nejakým firmám, či ich kamarátom, ale na školstvo, zdravotníctvo, infraštruktúru, ihriská, zeleň a pod.

My ľudia platíme dane. Platíme dane a politici majú spravovať náš štát. Toto nie je ich štát. Oni sú naši volení zástupcovia a každý, kto platí alebo platil dane má právo požadovať, aby sa správali ako správcovia a nie ako zlodeji. Ja im už neverím ani slovo a preto idem protestovať. Veci sa musia nejako zmeniť. Musíme im povedať, ako to vidíme my, občania.

Mladí politici nech sa tiež naučia ako to bude, keď nastúpia a nie, ako to bolo… Nebudú sa učiť od starých goríl, ako sa kradne, ale od nás ľudí, akcionárov sa musia naučiť, čo ich čaká, keď budú kradnúť. My im musíme povedať, čo žiadame a čo majú teraz a v budúcnosti urobiť. Preto idem na protest. A preto pôjdem aj k voľbám.

Teraz však nie je dôležité, či niekto pôjde k voľbám, alebo nepôjde k voľbám. Podporujem obidve veci (nevolenie aj volenie). Teraz je dôležité ukázať politikom, čo ich čaká, keď nás naštvú. Preto idem na protest.

Ak sa nič nezmení, tak možno to bude posledný krát, čo pôjdem k voľbám. Ak tam budú vládnuť gorily a my občania im nijako nedáme pocítiť ani protestom, že gorily si neprajeme, tak už to bude asi jedno... nech rozkradnú Slovensko a skrachujeme. Nevadí. Ak to neskúsime, tak to fakt nemá zmysel...

Dúfam však, že v budúcnosti už takých ľudí ako sú Dzurinda, Mikloš, Fico, Palko, Bubeníková, Slota, Belousová, Kaliňák, Bugár, Mečiar, Hrušovský, Figeľ, politikov im podobným, ich žiakov a nohsledov, nikdy v politike neuvidím. Ak vás štvú aj iní politici, tak si ich sem doplňte.

Čo robia teraz politici?

Veď si to rozoberme v skratke. Čo robia v tejto kauze? Počítajú preferencie. Nezaujímajú sa o to, že rozkradli naše dane. Zaujímajú sa o to, kto na tom získa nejaké percenta, kto stratí percentá, rozmýšľajú ako zminimalizovať stratu preferencií, čo povedať, aby zvýšili preferencie atď.

Sľubujú nám istoty, EÚ, modré z neba, ale jediná istota je, že sme pre nich len percentá a štatistika. Nesplnia nič. Nevyšetria nič. Nezoberú do rúk zodpovednosť. Iba nám povedia, že treba zvýšiť naše dane, lebo ich už rozflákali na svoje veci, budú nám hovoriť, ako sa nič nemohlo prešetriť, ako sa je nezákonné nám dávať informácie, aké je to nezákonné šíriť informácie atď... Úžasné! Teším sa na to! Budeme sa mať hej! Houby. Idem protestovať.

My im musíme povedať, že to musia prešetriť. Ak na tom mnohí politici a finančné skupiny stratia, mňa ich ľúto nebude. Je vám ľúto, že rozkradli naše dane?

Preto idem protestovať.

To je môj názor a postoj... Teraz nejaké info.

Protest Gorila

Kedy?

Protest sa začne o 15:00 na Námestí SNP v Bratislave, kde bude sprievodný program. Po skončení tohoto programu bude protestná akcia pokračovať sprievodom na Hodžovo námestie pred Grassalkovičov palác (prezidentský). Po krátkom zdržaní sa na tomto mieste, zamierime pred budovu parlamentu, kde vytvoríme symbolickú reťaz.

Je vítané aby si každý priniesol so sebou jednoduchý transparent, na ktorom jednou - dvoma vetami vyjadrí svoju požiadavku alebo postoj. Aby nás bolo aj počuť môžete si priniesť rápkáče. Banány pre gorily sú vítané :)

Svoje otázky môžete tiež smerovať na info@protestgorila.sk

Dôležitá poznámka!

Nakoľko sa množia podozrenia, že ide o akciu s politickým pozadím, tak chceme jednoznačne zdôrazniť, že za organizáciou nie je žiadna politická strana, hnutie, mimovládka.... a pod. Toto je skutočne čistá ľudová akcia, ktorá primárne vznikla ako jednoduchá komunitná stránka, ktorá priebežne informovala o vývoji v kauze Gorila a prirodzeným spôsob prerástla aktivitou jej členov do zorganizovania tohto protestu.

Základné požiadavky – Protest Gorila:

(požiadavky nájdete aj na stránke)

1. Okamžité zbavenie mlčanlivosti všetkých zodpovedných orgánov a osôb, ktoré môžu objasniť kauzu

2. Odstúpenie dotknutých osôb - predstaviteľov strán z politických funkcií a kandidátok

3. Začať trestné stíhanie z podozrenia z trestného činu zosnovania zločineckej skupiny za účelom páchania finančných podvodov a ovplyvňovanie politických predstaviteľov

4. Predbežné opatrenie na zákaz nakladania s majetkom do ukončenia vyšetrovania, ako politických funkcionárov, tak aj podnikateľov a podnikateľských skupín

5. Schválenie zákona o zrušení priestupkovej imunity všetkých politických predstaviteľov

Linky

Facebookova stránka - Protest Gorila: https://www.facebook.com/events/213162395441935/

Facebookova stránka - Kauza Gorila: https://www.facebook.com/gorila.slovakia

Oficiálna webstránka - Protest Gorila: http://web.protestgorila.sk

Youtube - Protest Gorila: http://www.youtube.com/watch?v=p95wm1HHLdg

P.S.

Nie sú to len mladí, ktorí organizujú protest Gorila. Zatiaľ to podľa FB štatistiky vyzerá takto:
18 - 24 rokov - 34% ľudí
25 - 34 rokov - 38% ľudí
35 - 55+ rokov - 28% ľudí

Pridajte sa, je nás už cez 2000...

Ak sa nepridáte teraz, porozmýšľajte o tom, či sa pridáte neskôr. Možno aj sami niečo neskôr zorganizujete. Hlavne sa treba zamyslieť kto sme my občania, kto sú politici a akú majú voči nám zodpovednosť, pretože oni sú naši volení zástupcovia. Nie sú to páni. Majú na starosti spravovanie a nie rozkrádanie nášho majetku.

Noviny písali o proteste:

Aktualne.sk

SME

Pravda

Webnoviny

Ľubomír Dobrovodský

Ľubomír Dobrovodský

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Fajn chlapík. IT senior vývojár, programátor, analytik, vyše 18 rokov v branži. Mám záľubu v literatúre faktu - počítače, informatika, religionistika, neuroveda, psychológia, mytológia, fyzika, dejiny atď. Rád čítam aj historické romány, fantasy, mýty a legendy. Vo voľnom čase sa zaujímam o cestovanie, beh, turistiku a občas aj bicyklovanie, či plávanie. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaBiblia, viera a dejinySystémCestovanieMyšlienkyDobrovoľníctvoFikcia, recesiaKrátke príbehyCirkev svätého Svetového MieruPoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu