reklama

Rýmus - Čo ti leje

Venované Patrikovi "Rytmusovi" Vrbovskému (censored version)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čo ti leje, čo ti leje,
na gebulu ti to leje,
čo ti leje, čo ti leje,
rum ti na gebulu leje.
Kto sa chveje, kto sa chveje,
od rozčúlenia sa chveje.
Čo sa chveje, čo sa chveje,
lejem, ruka sa mi chveje.

Jau-jau-jjj-jau-jjjau
Leje, lej, lej, lej, lej, leje 
Je-je-je-jau tebe leje, tebe leje
Leje, tebe leje

Čo ti leje, čo ti leje,
pošlite ho na galeje,
tam snáď trocha pookreje,
trocha rumu ho zohreje,
slivovica ho prehreje,
snáď sa trocha pousmeje,
prezident nech mu naleje,
nech sa mu už hlas nechveje.

Fenomén veľký je.
Nech mu naleje.
Nech sa nechveje.
Nech neabstinuje.
Nech sa zohreje.
Nech nesimuluje.
Hnev sa akumuluje.
Tak nech už naleje.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bongo tito lito vito,
leje mi to.
Tuti fruti kapodela, Rudy,
nalej si aj ty.
Nehanbi sa zato,
že ti na gebulu tak leje.
Všetci vedia že si naliaty, lebo rum máš v sebe.

Ja som vrbo zajo chvejo,
hijó pejo, ja som smejo,
z pódia som práve jedol,
divé vajca som pojedol.
Nemám piť už toľko rumu,
však ja musím prežiť zimu.

Čo ti leje, čo ti leje?
Na gebulu ti to leje.
Čo nám to tu sakra leje?
Do pohára nám to leje.
Čo ti leje, čo ti leje?
Rum ti na gebulu leje.
Nech už leje, nech už leje,
len nech to tu nerozleje.

Jau... Fixels... Rýmus... King of Rum
Leje, leje
Je-je-je- jau
tebe leje, tebe leje, teb-teb-teb-tebe leje

Starej Mazikovej leje,
Rochnyakovi riadne leje,
Jadranke to dobre leje,
Chodúrovi dobre leje,
Tekelyovej to leje,
Šmajdovi to veľmo leje,
Judínyovej to leje,
Smatanovej strašne leje...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja som King of Rum... Ja som King of Rum...
Zobuďte sa už... Ja som King of Rum...
Vyžente tú opicu, prinášam vám krupicu...
Abnormálny tok šumu, nalejte mi znova Rumu.

Môžeš vypnúť túto skladbu,
pretože mi už leje,
ale keď ma ďalej počúvaš,
tak leje aj tebe.
Mne to leje preto, lebo mám Louis Vuitton na sebe,
už sa ti trocha hlas chveje,
tak nech ti naleje.

Ja som, vrbo zajo chvejo,
hijó pejo, ja som smejo,
z pódia som práve padol,
svoju smrť som práve zhliadol.
Nebudem piť už toľko rumu,
však mi neostalo umu.

Čo ti leje, čo ti leje,
na gebulu ti to leje,
Čo ti leje, čo ti leje,
rum ti na gebulu leje.
Čo ti leje, čo ti leje,
do pohára ti to leje,
hlas sa mi už trocha chveje,
rum nám tu už všetkým leje...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

LJMNT

Lejem na to

PITE VODU A NEPITE RUM

Ľubomír Dobrovodský

Ľubomír Dobrovodský

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Fajn chlapík. IT senior vývojár, programátor, analytik, vyše 18 rokov v branži. Mám záľubu v literatúre faktu - počítače, informatika, religionistika, neuroveda, psychológia, mytológia, fyzika, dejiny atď. Rád čítam aj historické romány, fantasy, mýty a legendy. Vo voľnom čase sa zaujímam o cestovanie, beh, turistiku a občas aj bicyklovanie, či plávanie. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaBiblia, viera a dejinySystémCestovanieMyšlienkyDobrovoľníctvoFikcia, recesiaKrátke príbehyCirkev svätého Svetového MieruPoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu