reklama

Moja cesta

Pocta pánu Gabi Dží

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Moja cesta je rovná,
všetkých ciest kráľovná,
nádherne bájoslovná,
takmer bezslovná,
nič ma neodrovná,
ani chrípka črevná.

Život je ťažký,
ťažký jak tri tašky,
ktoré vláčim z Tesca,
nie je v nich treska.

Nemám absolútne nič,
ja som neplatič,
tento rým nie je gýč,
kľudne si tu krič.

Drogy neberiem,
vôbec nič neviem,
stále iba žeriem,
odkiaľ na to beriem?
To vám neodpoviem.

Moje meno neprišlo len tak zrazu,
prišlo buď z mrazu,
alebo zo zubného kazu.

Ľubomír Dobrovodský

Ľubomír Dobrovodský

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Fajn chlapík. IT senior vývojár, programátor, analytik, vyše 18 rokov v branži. Mám záľubu v literatúre faktu - počítače, informatika, religionistika, neuroveda, psychológia, mytológia, fyzika, dejiny atď. Rád čítam aj historické romány, fantasy, mýty a legendy. Vo voľnom čase sa zaujímam o cestovanie, beh, turistiku a občas aj bicyklovanie, či plávanie. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaBiblia, viera a dejinySystémCestovanieMyšlienkyDobrovoľníctvoFikcia, recesiaKrátke príbehyCirkev svätého Svetového MieruPoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu