reklama

Som reprezentatívna vzorka Slovenska

Vždy keď idem na nejaký medzinárodný tábor, kde sa stretnú mladí ľudia z celej Európy, tak ja vlastne reprezentujem Slovensko. A keď ma zbadajú aj s kamarátmi, tak vykríknu „Ááá, to sú tí Slováci! To sú blázni, s nimi je sranda!“ Určite, ja som vždy rád, keď na základe mňa si Portugalci, Španieli, Francúzi, Taliani, Nemci, Česi, či Poliaci myslia o Slovákoch, že dobre vyzeráme, SME vtipní, veselí, inteligentní a svetaznalí borci. A keď sa ma spýtajú, čo je na Slovákoch charakteristické, tak im spustím Macejka, vypijem Kofolu a poviem „Máme krásne ženy, SME veselí a šialení.“ ...A vlastne zahlasujte aj o moju reprezentatívnu fotku!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (110)

Veľa ľudí spomenulo, aby som si tu na blogu obliekol niečo iné ako to tielko. Pri tom je leto, vonku je horúco a ja mam veselú náladu. Ale aby som bol fér, môžete mi vybrať novú fotku. Napíšte do diskusie, ktorá by mala byť umiestnená tu na mojom blogu: 1. Veselý playboy s rozopnutou košeľou. Píše o humorných veciach zo života, má všetko na háku, nemá žiadnu karmu, píše bez pointy, motá ženám hlavy a ide mu len o to, aby ho považovali za zbytočného blogera. Keď je hlava dutá, trpí celé telo. Ale on je so sebou nekonečne spokojný
Karma: Diablovo dieťa (0 - 2)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
bloger-1
bloger-1 



2. Naivný logik. Dokáže všetko logicky vysvetliť a verí, že na zemi je krásne. Každý ho oblbne a žerie všetky kaleráby, ktoré do neho tlačia. Len nevie prečo ho diskutéri nemajú radi
Karma: Kráľ zúfalcov (2 - 4)

bloger-2
bloger-2 



3. Chladnokrvný vypočítavec v tielku a zlý chlapec. Vie, že všetko stojí za prd, ale rád o tom aj napíše. Na to tielko si nič nedá. Má názory vyhranené do krajnosti a vždy si nájde svojich priaznivcov. Píše pre mainstream a chce zaujať väčšinu
Karma: Milý zradca (4 - 6)

bloger-3
bloger-3 



4. Bond. Teda skoro ako James Bond. Má sebavedomie, šarm, vtip a vie jasne povedať čo si o všetkých myslí. Svet je zlý a on tých dobrákov pred ním ochráni
Karma: Ochranca (7 - 9)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
bloger-4
bloger-4 



5. Vysmiaty gringo. Píše o dobrých ľuďoch, potulkách po svete, všade bol, všetko videl a srší neskutočne dobrou náladou. Jeho záľuby sú poníci, turistika, stanovačky, opekačky a balenie batoha. Fotí všetko na čo pozrie, najmä poníkov, prírodu a pekné ženy
Karma: Štít nádeje (9 - 15)

bloger-5
bloger-5 



6. VIP Filozof. Vážny slušňák v kravate. Dokáže písať o politike, softvérových architektúrach, neverí Ficovi a ovláda štyri cudzie jazyky. Píše o neprekonateľných krásach nebeského sveta a o politických situáciach vo všetkých krajinách. Nemá rád pretvárku, ani grcku v akvárku. Je politicky korektný, ale dokáže zahrať na strunu väčšiny
Karma: Strážca nebies (15 - 40)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
bloger-6
bloger-6 



7. Archanjel, svetlo nádeje a dokonalý umelec. Jeho záľuby sú knihy, filmy, číta iba „The Economist“ a počúva klasiku. Všetci čítajú jeho články, ma skvelé názory a je to proste MIP (most important person). Jeho fanúšikovia sú VIP
Karma: Spasiteľ (40 +)

bloger-7
bloger-7 



8. Bloger. Čistý neutrál. Veselý a vážny, v tielku sa cíti fajn a píše o všetkom. Raz s humorom, raz vážne, raz pre karmu, raz pre srandu. Je diabol a anjel v jednom - raz naštvaný, inokedy veselý. Počúva elektronickú hudbu, rád športuje, píše a rád si pochutná na dobrom jedle
Karma: Pútnik (0 - 40)

bloger
bloger 



A keby som bol žena, chcel by som vyzerať ako Charlize Theron, motal by som mužom, diskutérom a blogerom hlavu, kecal by som so skvelými kamarátkami a mal by som tu takéto fotky:

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Charlize-1
Charlize-1 


charlize-2
charlize-2 

charlize-3
charlize-3 

charlize-4
charlize-4 


Ale ja som iba obyčajný muž, tak sa uspokojím s fotkou ktorú mi vyberiete.

A pointa?

Tešte sa zo života, nezabúdajte na sex a upracte si v duši. Verím, že vám bude často veselo!

...a ďakujem, že ste mi klikli na karmu! :-) 



P.S. Ak chcete, pozrite si aj nejaké to tanečné video pre relax


A teším sa, že ste mi klikli na karmu! :-)

Ľubomír Dobrovodský

Ľubomír Dobrovodský

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Fajn chlapík. IT senior vývojár, programátor, analytik, vyše 18 rokov v branži. Mám záľubu v literatúre faktu - počítače, informatika, religionistika, neuroveda, psychológia, mytológia, fyzika, dejiny atď. Rád čítam aj historické romány, fantasy, mýty a legendy. Vo voľnom čase sa zaujímam o cestovanie, beh, turistiku a občas aj bicyklovanie, či plávanie. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaBiblia, viera a dejinySystémCestovanieMyšlienkyDobrovoľníctvoFikcia, recesiaKrátke príbehyCirkev svätého Svetového MieruPoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu